فایل ورد مقاله استفاده از تکنيک داده کاوي در مديريت ارتباط با مشتري

لینک دانلود

فایل ورد مقاله استفاده از تکنيک داده کاوي در مديريت ارتباط با مشتري دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد مقاله استفاده از تکنيک داده کاوي در مديريت ارتباط با مشتري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد مقاله استفاده از تکنيک داده کاوي در مديريت ارتباط با مشتري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد مقاله استفاده از تکنيک داده کاوي در مديريت ارتباط با مشتري :



تعداد صفحات:16
چکیده:
شرکتهای امروزی از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست یافته اند. ابزارها و فناوریهای انبار داده، داده کاوی و دیگر تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری، روشهایی هستند که فرصتهای جدیدی را برای تجارت فراهم کرده اند. در واقع دیدگاه محصول محوری جای خود را به مشتری محوری داده است. بنابراین با جمع آوری داده های مربوط به مشتری و تصمیم گیری براساس الگوهای استخراج شده از روابط پنهانه میان داده ها به وسیله ابزار داده کاوی، می توان به خواسته مشتری محوری خود، جامه عمل پوشاند. CRM با راههای جدید تعامل با مشتریان سر و کار دارد که بازگشت سرمایه بالاتری را برای کسب و کارها از طریق ارتقاء فرایندهای مشتری گرا از قبیل فروش، بازاریابی و سرویس دهی به مشتری، وعده می دهد.داده کاوی – تکنیکهایی برای خودکار کردن کشف الگوهای مرتبط در پایگاههای داده- به شرکتها کمک می کند که با شناسایی و پیش بینی نیازهای مشتریان در سراسر چرخه زندگی مشتری، ارتباطات شخصی و سود بخش با مشتریان برقرار کنند.

توضیحات بیشتر